For at handle her, skal du bekræfte, at du er over 18 år 

 med MitID inden du kan gennemføre betaling

Hvis du klikker videre, kan der forekomme salgsfremmende budskaber og billeder

Leveringsmuligheder hos Dampexperten.dk

GLS LOGO

Forsendelse sker med GLS og er med tracking, alle priser er inkl. 25% DKK Moms. og fremgår i indkøbskurven ved udtjekning.

fragtpriser er variable alt efter om der vælges Pakke til Pakkeshop, pakke til Dør eller erhvervslevering.

Der er ingen ekstra gebyr.

GLS Levering hos Dampexperten - Priser fra 29.95 kr.

Du kan vælge levering med GLS til følgende faste priser:

  • GLS Pakkeshop: 29.95 kr.
  • GLS Hjemmelevering: 55 kr.
  • GLS Erhverv: 39 kr.

Når din ordre er pakket og klar, vil du modtage en SMS eller e-mail fra GLS med information om din levering.

  • Hvis du vælger levering til en pakkeshop, har du max 7 dage til at hente din pakke, inden den sendes retur. Husk at medbringe legitimation (fx kørekort eller sygesikringsbevis), når du henter din pakke.
  • Med GLS Erhverv bliver din pakke leveret direkte til din arbejdsplads.
  • Ved GLS Hjemmelevering bliver pakken leveret til din adresse.

Vigtigt om leveringstider:

  • Bestiller du på en hverdag inden kl. 16:00, sendes din pakke samme dag. dog Fredag kl. 15:00 (tider kan variere en smule alt efter travlhed i butikken.
  • Bestiller du efter kl. 16:00 fredag eller i løbet af weekenden, vil pakken blive ekspederet og sendt afsted mandag.
  • Leveringstiden er : 1-3 hverdage. (GLS 98% dag til dag på hverdage)

Bemærk: GLS afhenter og leverer normalt ikke i weekender. Pakker til GLS Pakkeshops kan dog leveres om lørdagen.

Bemærk at pakker max ligger 7 dage i pakkeshoppen, derefter bliver de sendt retur til os som erhvervslevering, denne udgift på 39kr vil blive fratrukket beløbet der bliver returneret til din konto, såfremt du ikke bestiller en genforsendelse.

Returnering af Varer:

 Kun varer som er uåbnede tages retur. Derudover naturligvis også varer som er defekte ved modtagelsen. Varer som clearomizers/væskebeholdere eller dampvæske er ikke omfattet af nogen garanti. Gælder dog ikke hvis varen er ødelagt ved modtagelsen. dette skal indberettes inden for 48 timer.  info@dampexperten.dk

returnering er for egen regning, og er der foretaget køb med fri fragt, vil der blive fratrukket 35kr fra købs beløb til dækning af fragt udgiften

 Levering

Vi ekspederer ordrene i den rækkefølge, de modtages. Lagervarer afsendes så hurtigt som muligt. Den typiske leveringstid er 1-2  hverdage. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Varemodtagelse

Ved modtagelse af varene er det en god ide at kigge din forsendelse igennem. Hvis der skulle være opstået et problem eller en fejl bedes du kontakte os pr. mail på info@dampexperten.dk hurtigst muligt (24-48timer) efter fejlen er opdaget.

Pakker der nægtes ved modtagelse, eller ikke bliver afhentet i pakkeshoppen:

Vælger du at nægte modtagelse af din ordre, eller ikke får den afhentet i pakkeshoppen (7 dage), vil der blive fratrukket DKK 39,- i det beløb der bliver returneret til din konto. Beløbet er til dækning af udgift for returforsendelse m.m. dog kan du genbestille levering til pakkeshop for kr.29.95

Varebytning

Såfremt du ønsker at bytte dine varer skal du sende en e-mail til info@dampexperten.dk, hvor det tydeligt fremgår hvad du ønsker at bytte fra og til. Kunden står selv for udgifterne ved ombytning. Når vi har modtaget returvaren samt betaling, sender vi dig den nye vare.

 

Dampexperten Klik her for at kontakte kundesupport eller

Vilkår og betingelser for fejlrapportering

Ved at indsende en fejlrapport gennem denne formular accepterer du følgende vilkår og betingelser:

  1. Indsamling af information:
    Når du indsender en fejlrapport, indsamler vi følgende informationer:

    • Detaljer om det problem, du oplever.
    • Browseroplysninger (f.eks. type, version).
    • Enhedsoplysninger (f.eks. enhedsmodel, styresystem).
    • Din IP-adresse.

    Disse data er nødvendige for, at vi effektivt kan diagnosticere og løse problemet.

  2. Brug af indsamlet information:
    De oplysninger, du giver, herunder din IP-adresse, vil udelukkende blive brugt til at identificere, analysere og løse det rapporterede tekniske problem. En kopi af fejlrapporten vil også blive sendt til ejeren af den pågældende butik, som problemet vedrører, for yderligere gennemgang og løsning. Vi vil ikke bruge disse data til andre formål uden dit samtykke.

  3. Overførsel af data:
    De oplysninger, der indsamles gennem denne formular, vil blive sendt direkte til Shoptech Consulting, vores tekniske tjenesteudbyder, som vil hjælpe med at løse de rapporterede problemer. Shoptech Consulting og butiksindehaveren er underlagt fortrolighed og vil ikke dele eller misbruge dine oplysninger.

  4. Datasikkerhed:
    Vi prioriterer sikkerheden af dine data og tager passende forholdsregler for at beskytte dem mod uautoriseret adgang, offentliggørelse eller ændring.

  5. Ansvarsfraskrivelse:
    Ved at indsende en fejlrapport anerkender du, at de indsamlede data, herunder din IP-adresse, udelukkende vil blive brugt til fejlfinding. Vi kan ikke holdes ansvarlige for problemer, der opstår på grund af ufuldstændige eller unøjagtige oplysninger i rapporten.

  6. Accept af vilkår:
    Ved at indsende din fejlrapport accepterer du disse vilkår og betingelser. Hvis du ikke accepterer dem, bedes du undlade at bruge denne formular.